تفاوت بین فیشیال با پاکسازی چیست؟

شادابی پوست

فیشیال با پاکسازی چه تفاوتی با هم دارند؟

در واقع در مراحل پاکسازی فقط ماسک‌های لایه‌بردار و یا ماسک‌های مغذی و آبرسان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کار نیازی به تخصص ندارد و شما می‌توانید با خرید آن ماسک‌ها داخل خانه هم این روتین را انجام دهید. ولی مراحل فیشیال را باید یک متخصص انجام دهد زیرا در فیشیال دستگاه‌های تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تفاوت بین فیشیال با پاکسازی هم همین است. خدمات پاکسازی پوستی که در مطب زیبایی بهزیار یا دیگر کلینیک‌های معتبر انجام می‌شود تخصصی است و باید یک متخصص با تجربه آن را انجام بدهد. مراحل مراقبتی که در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود همان پاکسازی پوست است که در بالا توضیح دادیم.

تفاوت بین فیشیال با پاکسازی در مراحل

همانطور که در بالا توضیح دادیم در مراحل پاکسازی از دستگاه استفاده نمی‌شود ولی در مراحل فیشیال، دستگاه‌های تخصصی مخصوص فیشیال مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل در مراحل این دو تفاوتی وجود دارد که ما در ادامه می‌خواهیم شما را با مراحل فیشیال و پاکسازی آشنا کنیم:

فیشیال پوست

مراحل فیشیال

  • بررسی و مشاوره: در مرحله اول باید متخصص، پوست شما را بررسی کند و به شما مشاوره دهد.
  • بخار اوزون: در این مرحله فیشیال شروع می‌شود. در واقع در این مرحله متخصص قصد دارد با دستگاه بخار پوست شما را نرم و منافذ آن را باز کند.
  • لایه برداری: حالا که منافذ پوست شما باز شده ‌است خیلی راحت می‌توان مرحله لایه برداری را انجام داد. در این مرحله متخصص با دستگاه مخصوص، اسکراب را بر روی صورت شما پخش می‌کند و لایه‌های مرده پوست را از روی صورت شما بر می‌دارد.
  • پاکسازی و تخلیه منافذ: در این مرحله متخصص از یک دستگاه که مکش دارد کمک می‌گیرد و روی پوست شما را با کمک این دستگاه تمیز ‌می‌کند.
  • ماساژ: در این مرحله متخصص برای ماساژ دادن صورت شما از یک صفحه فلزی کوچک استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود گردش خون ناحیه صورت شما بیشتر شود و در نتیجه باعث آرامش و تسکین پوست شما می‌شود.
  • الکتروتراپی: در این مرحله متخصص از یک دستگاه که جریان الکتریکی ضعیفی را ایجاد می‌کند کمک می‌گیرد. این دستگاه برای درمان موارد خاص است ولی یکی از کاربردهای آن نرم کردن جوش‌های سر سیاه است.

مراحل پاکسازی

  • تمیز کردن سطح پوست: قبل از شروع کار با یک ژل شست‌وشو صورت خود را بشویید.
  • لایه برداری: با یک ماسک لایه بردار پوست خود را لایه برداری کنید.
  • آبرسان یا تونر: پوست خود را با یک تونر یا آبرسان تقویت کنید.
  • مرطوب کننده: در مرحله آخر از یک مرطوب کننده خوب کمک بگیرید تا بعد از لایه برداری یک لایه محافظتی روی پوست خود ایجاد کنید.

تفاوت بین فیشیال و پاکسازی در هزینه

با توضیحاتی که در بالا داده شد به راحتی می‌توان حدس زد که هزینه‌ی پاکسازی از هزینه‌ی فیشیال کمتر است. ولی باید این را هم در نظر گرفت که لایه برداری پاکسازی سطحی است ولی در روش فیشیال لایه برداری عمقی انجام می‌شود. و همینطور بیشتر مراحل فیشیال همراه با دستگاه است.

تفاوت بین فیشیال با پاکسازی

توصیه می‌شود برای دریافت نتیجه عالی هر هفته یک بار پاکسازی و در ماه حداقل یک بار فیشیال انجام دهید. در کنار فیشیال برای گرفتن نتیجه بهتر با تشخیص متخصص می‌توانید مزوتراپی هم انجام‌دهید.

فیشیال یا پاکسازی؟ کدامیک بهتر است؟

در واقع برای داشتن یک پوست خوب لازم است از هر دو روش متناسب استفاده کنید. ولی اگر می‌خواهید فقط یک روش را انتخاب کنید توصیه ما فیشیال است چون امروزه با آلودگی که در اطراف ما وجود دارد حتما ماهی یک بار لایه برداری عمقی برای پوست واجب است. برای گرفتن نتیجه خوب و عالی حتما فیشیال خود را در کلینیک‌های معتبر انجام دهید و از متخصصین آن مطمئن باشید.

جمع‌بندی

و در پایان باید بگوییم که برای مراقبت از پوست خود حتما پیش متخصصی که در کلینیک معتبر یا مطب زیبایی مشغول به کار است فیشیال خود را انجام دهید. این توصیه را کاملا جدی بگیرید چون آسیب‌های پوستی به راحتی قابل جبران نخواهد بود. در واقع فیشیال با از بین بردن لایه‌های مرده به جوان سازی پوست شما کمک می‌کند. می‌توان گفت مطب زیبایی و درمانی بهزیار یکی از با تجربه‌ترین مراکز در این زمینه و پذیرای شما زیباجویان است. برای دیدن نمونه‌کار پاکسازی صورت مطب بهزیار کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *