مطب زیبایی و درمانی
خدمات زیبایی بهزیار

پاک کردن تاتو با لیزر

پاک کردن تاتو با لیزر در قزوین

خدمات پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ در قزوین

پاک کردن تاتو با لیزر در قزوین (ریموو تتو) خدماتی است که کلینیک بهزیار ارائه می‌دهد. کلینیک جوانسازی پوست در قزوین یکی از مراکزی است که خدمات پاک کردن تاتو با لیزر را انجام می‌دهد. افرادی که از تاتو خود خسته شدند و می‌خواهند آن را از بین ببرند، این روش را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم. پاک کردن تاتو با لیزر یکی از روش‌های نوینی است که ظهور آن تحولی در اعمال زیبایی ایجاد کرده‌است و اثر و رنگ تاتو برای همیشه باقی نمی‌ماند. باتوجه به اینکه رنگ تاتو به طور کامل از روی پوست پاک نمی‌شود.

تنها روش غیرتهاجمی و موثر جهت از بین بردن تاتو است. بدون اینکه جای زخمی روی پوست به‌جا بگذرد. این روش علاوه بر از بین بردن تتو موجب برطرف‌شدن و درمان سایر مشکلات پوستی مانند کاهش خطوط ریز چین و چروک، کاهش منافذ باز پوست و از بین بردن سایر رنگ‌دانه‌های ناخواسته‌ی پوستی می‌شود.

اما خبر خوشحال‌کننده این است که این امکان هم اکنون فراهم شده‌است و با دستگاه‌های جدید لیزر می‌توانید بدون داشتن عوارض و درد اثر تاتو را از بین ببرید. برای اطلاع از قیمت دقیق پاک کردن تاتو با لیزر در قزوین و گرفتن مشاوره رایگان، می‌توانید با کلینیک بهزیار تماس بگیرید.و همچنین بهزیار خدمات دیگری مانند اندولیفت، بوتاکس، مزوتراپی و سابسیژن و.. را با استفاده از مواد و تجهیزات باکیفیت، توسط متخصصان مجرب ارائه می‌دهد.

پاک کردن تاتو (ریموو تتو) با لیزر چیست؟

تاتو شکلی دائمی است که در آن جوهر و رنگدانه (رنگ) به پوست شما تزریق می‌شود. ریموو تاتو روشی برای حذف این جوهر دائمی از بدن شما است. سیستم ایمنی بدن شما برای حذف ذرات خارجی از بدن شما، کار می‌کند، اما ذرات جوهر برای حذف آن از سیستم ایمنی شما بسیار بزرگ هستند، به همین دلیل دائمی هستند. پاک کردن خالکوبی می‌تواند یک فرآیند پیچیده باشد که ممکن است چندین جلسه طول بکشد.
این به این دلیل است که دانه‌های جوهر دائمی از خالکوبی‌های حرفه‌ای در زیر سطح پوست شما وجود دارد. گزینه‌های مختلفی برای ریموو تتو وجود دارد که رایج‌ترین و بهترین آنها پاک کردن تاتو با لیزر است. لیزرها پرتوهای نور متمرکزی هستند که روی پوست شما هدایت می‌شوند. لیزر، ذرات جوهر را در پوست شما گرم می‌کند تا آنها را به ذرات کوچک‌تر تجزیه کند، که سیستم ایمنی شما راحت‌تر آن را حذف کند.
به عبارت دیگر، در طول این درمان، متخصصان پوست از لیزر برای ارسال پالس‌های نور با شدت بالا استفاده می‌کنند. همانطور که جوهر این پالس‌های نور را جذب می‌کند، شروع به گرم شدن می‌کند. این گرما باعث می‌شود جوهر به قطعات کوچکی تبدیل شود که سیستم ایمنی بدن شما می‌تواند آن‌ها را پاک کند. تاتوی شما با از بین رفتن جوهر شروع به محو شدن می‌کند.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ چیست؟

نوع پالس تولید شده توسط لیزر، نام سوئیچ یا Q-Switch را به آن داده‌است. درحالی که یک دستگاه لیزر موهای زائد معمولی یک پرتو لیزر پیوسته تولید می‌کند، یک دستگاه لیزر کیوسوئیچ نور پرتو پالسی با شدت بالا ایجاد می‌کند. این پالس‌های پرتو لیزر تنها یک میلیاردم ثانیه طول می‌کشد و انرژی ساطع‌شده در این زمان بسیار کوتاه به پالس‌های بسیار قوی متمرکز می‌شود.
همچنین این پالس‌های کوتاه و قدرتمند دو مزیت اصلی دارند. اول، از آنجایی که پالس‌ها بسیار کوتاه هستند، انرژی وارد شده به پوست به بافت اطراف آسیب نمی‌رساند و صرفاً بر گرم کردن و شکستن جوهر متمرکز است.
این یک لیزر کیوسوئیچ را قادر می‌سازد تا خالکوبی‌ها را بدون آسیب رساندن به عوارض جانبی حذف کند. دوم، در حالی که سایر لیزرهای زیبایی معمولاً توانایی کافی برای شکستن قطعات ریز جوهر را ندارند، لیزر کیوسوئیچ به اندازه کافی قدرتمند است که نه تنها جوهر خالکوبی را در پوست خرد می‌کند، بلکه قارچ‌ها را نیز از بین می‌برد و کلاژن را تحریک می‌کند.

فرآیند پاک کردن تاتو (ریموو تتو) با لیزر چگونه است؟

لیزرها خالکوبی‌ها را با شکستن رنگدانه‌ها با یک پرتو نور با شدت بالا پاک می‌کنند. رنگدانه سیاه تاتو تمام طول موج‌های لیزر را جذب می‌کند و آن را به ساده‌ترین رنگ برای درمان تبدیل می‌کند. رنگ‌های دیگر را فقط می‌توان با لیزرهای انتخاب شده بر اساس رنگ رنگدانه درمان کرد.
به طور کلی، این فرآیندی است که در طول لیزر باید انتظار داشته‌باشید:
 
  • پزشک یا تکنسین به هر سؤالی پاسخ می‌دهد و مطمئن می‌شود که این روش اثر دارد. در صورت داشتن هرگونه نگرانی به آنها اطلاع دهید.
  • به شما یک عینک آفتابی برای محافظت از چشمانتان داده می‌شود و پزشک یا تکنسین پوست شما را تمیز می‌کند و اجازه می‌دهد خشک شود.
  • اگر پوست تیره‌تری دارید، پزشک ممکن است یک بسته سرد یا ژل خنک‌کننده روی آن ناحیه بگذارد.
  • پزشک یا تکنسین به شما داروی بی‌حس‌کننده می‌دهد یا کرم بی‌حس‌کننده را روی ناحیه‌ای که قرار است درمان کنند، می‌زند.
  • آنها ممکن است یک پچ آزمایشی سریع انجام دهند تا ببینند پوست شما چگونه واکنش نشان می‌دهد. این به آنها کمک می‌کند تا تصمیم بگیرند که چه نوع لیزر و تکنیک‌هایی بهترین نتایج را به شما می‌دهند.
  • پزشک یا تکنسین از لیزر برای عبور پالس‌های نور از پوست شما استفاده می‌کند. جوهر موجود در خالکوبی شما این نور را جذب می‌کند و شروع به شکستن می‌کند. آنها ممکن است حداقل چند بار لیزر را روی تاتو شما بگذرانند، و گاهی اوقات در بین پاس‌ها کمی صبر می‌کنند.
  • خالکوبی‌های کوچک‌تر به پالس کمتری نیاز دارند و تاتوهای بزرگ‌تر به تعداد بیشتری نیاز دارند. در هر صورت، شما نیازدارید چند جلسه لیزر درمانی کنید تا تاتو به صورت کامل از سطح پوست شما پاک شود. پس از هر درمان، تاتو باید سبک‌تر شود.

پاک کردن تاتو چقدر طول می کشد؟

ابتدا باید با یک متخصص آموزش دیده مشورت کنید که می‌تواند تاتو شما را ارزیابی کند و درمورد روند کار به شما مشاوره دهد. تعداد درمان‌هایی که نیاز دارید به سن، اندازه و رنگ‌های خالکوبی شما بستگی دارد. رنگ پوست شما و همچنین عمق رنگدانه خالکوبی نیز بر تکنیک پاک کردن تأثیر می‌گذارد.

هر نوع پاک کردن خالکوبی بسته به اندازه، رنگ و محل تاتو زمان متفاوتی دارد. ممکن است از چند دقیقه برای برداشتن تاتو با لیزر یا چند ساعت برای برداشتن آن متغیر باشد. امکان دارد به چندین جلسه پاک کردن تاتو نیاز داشته‌باشید، به خصوص اگر ریموو تتو با لیزر را انتخاب کنید. 

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز: باتوجه به نوع تاتو، وسعت آن، رنگ تاتو، رنگ پوست شما و سایر موارد ممکن است 3 تا 8 جلسه درمان نیاز باشد. فاصله‌ بین دو جلسه حدود یک ماه در نظر رفته می‌شود. (تعداد جلسات و فاصله‌ی بین دوره‌های درمان با توجه به نوع پوست شما و پاسخ به درمان توسط پزشک تعیین می‌شود.)

آیا پاک کردن تاتو بی خطر است؟

بله، اگر خالکوبی خود را توسط یک متخصص دارای مجوز یا گواهی که مهارت و تخصص دارد انجام دهید، پاک کردن تتو با لیزر بی‌خطر است. به لطف فناوری جدیدتر، درمان خالکوبی با سیستم‌های لیزر بسیار مؤثرتر شده‌است. و اما در اخر بی‌خطر بودن این روش به خود شما برمی‌گردد. اگر مراقبت‌های بعد و دستورالعمل‌های متخصص را جدی نگیرید، ممکن است خطراتی احتمالی مانند عفونت و جای زخم در محل تاتو ایجاد شود.

پاک کردن تاتو (ریموو تتو) با لیزر چه فوایدی دارد؟

  • پاک کردن خالکوبی با لیزر یک درمان غیر تهاجمی است: پاک کردن تاتو با لیزر موثرترین و کارآمدترین راه است. این یک درمان بدون درد و غیر تهاجمی است. این فناوری لیزر یک درمان غیر تهاجمی است که فقط جوهر خالکوبی را که می‌خواهید پاک کنید، هدف قرار می‌دهد، درحالی که در پوست اطراف آن تاثیری ندارد.
  • ایمن‌ترین راه پاک کردن تاتو: از دیگر مزایای پاک کردن تاتو با لیزر می‌توان به ایمنی آن اشاره کرد. خطر عفونت حداقل است و این درمان حذف خالکوبی از بدن شما را به یکی از ایمن‌ترین راه‌ها با بدون عوارض جانبی تبدیل می‌کند.
  • بدون جای زخم:  نور لیزر خالکوبی را به طور کامل و موثر کاهش می‌دهد و تنها سلول‌های موجود در خالکوبی را هدف قرار می‌دهد و سلول‌های سالم پوست باقی می‌ماند.این فناوری بسیار دقیق است و کروموفورها را برای پاکسازی بهتر با درمان‌های کمتر هدف قرار می‌دهد و آسیب حرارتی بالایی به پوست وارد نمی‌کند.
  • پاک کردن تاتو با لیزر دارای حداقل زمان بهبودی است: پوست شما باید برای چند روز پس از درمان لیزری تتو در برابر اشعه UV خورشید مراقبت شود. ناحیه درمان به طور موثر ظاهر جوهر تاتو را کاهش می‌دهد و ممکن است قرمز به نظر برسد، اما در چند روز پس از درمان، بدون ایجاد اثرات ماندگار بر روی اطراف پوست، کاهش می‌یابد.
  • همه رنگ‌های جوهر را تجزیه کنید: فناوری جدید لیزر اکنون می‌تواند بیشتر رنگ‌های مورد استفاده در تاتو را از بین ببرد و این یکی دیگر از بزرگترین مزایای پاک کردن تاتو با لیزر است. 

شما نباید سعی کنید تاتوی خود را خودتان در خانه پاک کنید. در بهترین حالت، تلاش‌ها بی‌نتیجه خواهد بود. در بدترین حالت، آن روش‌های خانگی می‌توانند برای سلامتی شما خطرناک باشند. برداشتن تاتو در سالن، اگرچه ممکن است ایمن‌تر از درمان‌های خانگی باشد، اما همچنان خطراتی را به همراه دارد. یک متخصص پوست بهتر می‌تواند سلامت کلی شما را در نظر بگیرد و با مسئولیت بیشتری تاتو را با دستگاه لیزر پاک کند.

یکی دیگر از خدمات بهزیار با دستگاه کیوسوئیچ، کربن تراپی با لیزر در قزوین است.

خواندن متن بیشتر بستن متن

نمونه کارهای پاک کردن تاتو با لیزر بهزیار قزوین