مطب زیبایی و درمانی
خدمات زیبایی بهزیار

کربن تراپی با لیزر

کربن تراپی با لیزر در قزوین

خدمات کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ در قزوین

کربن تراپی با لیزر در قزوین توسط کلینیک بهزیار ارائه می‌شود. لایه‌برداری لیزری کربنی یک درمان لیزری نوآورانه است که از انرژی لیزر و ملایمت کربن برای درمان مشکلات پوست استفاده می‌کند. لایه‌بردار لیزری کربن برای بازگرداندن تعادل سبوم پوست عمل می‌کند و درعین حال باعث درخشش تازه و یکنواخت صورت می‌شود. این روش جوانسازی، کربن تراپی با لیزر در قزوین را می‌توانید در کلینیک جوانسازی پوست قزوین انجام دهید.

اما خبر خوشحال‌کننده این است که این امکان هم اکنون فراهم شده‌است و با دستگاه‌های جدید لیزر می‌توانید بدون داشتن عوارض پوست خود را شاداب و مشکلات پوستی را از بین ببرید. برای اطلاع از قیمت دقیق کربن تراپی لیزر در قزوین و گرفتن مشاوره رایگان، می‌توانید با کلینیک بهزیار تماس بگیرید. و همچنین بهزیار خدمات دیگری مانند هایفوتراپی، تزریق ژل،  لیزر موهای زائد بدن و تزریق واکسن گارداسیل و.. را با استفاده از مواد و تجهیزات باکیفیت، توسط متخصصان مجرب ارائه می‌دهد.

کربن تراپی با لیزر چیست؟

درمان‌های کم تهاجمی لایه برداری پوست برای بهبود ظاهر پوست بسیار محبوب هستند. این روش‌های سرپایی اغلب مؤثر، مقرون و به‌صرفه است و برای تکمیل فقط به یک بار کربن تراپی با لیزر نیاز دارید. بستگی به اهداف مراقبت از پوست شما، طیف وسیعی از لیزر درمانی و لایه برداری وجود دارد. روش‌های لایه برداری به سه روش سطحی، متوسط و عمیق طبقه‌بندی می‌شوند. تفاوت بین آنها به این بستگی دارد که درمان به چند لایه از پوست نفوذ می‌کند. این درمان‌های سطحی نتایج متوسطی را با حداقل زمان بهبودی ارائه می‌دهند. کربن‌ها که زیر سطح پوست بیشتر می‌شوند، نتایج چشمگیرتری دارند، اما بهبودی پیچیده‌تر است.
 
یکی از گزینه‌های محبوب برای مشکلات پوستی خفیف تا متوسط، لایه‌برداری با لیزر کربنی است. کربن تراپی با لیزر یک درمان سطحی است که به آکنه، منافذ بزرگ، پوست چرب و رنگ ناهموار پوست کمک می‌کند. گاهی اوقات به آنها لیزرهای کربنی صورت می‌گویند. بر خلاف نام آن، لایه‌برداری لیزر کربنی یک لایه‌برداری شیمیایی سنتی نیست. در عوض، متخصص از محلول کربن و لیزر برای ایجاد اثر لایه‌برداری استفاده می‌کند. لیزرها خیلی عمیق به پوست نفوذ نمی‌کنند، بنابراین زمان بهبودی بسیار کمی وجود دارد. درمان حدود 30 دقیقه طول می‌کشد و شما می‌توانید بلافاصله فعالیت منظم خود را از سر بگیرید.

کربن تراپی با دستگاه لیزر کیوسوئیچ چگونه است؟

لایه‌برداری با لیزر کربنی با دستگاه کیوسوئیچ کاملا غیر تهاجمی و بسیار ملایم است. به عنوان یک قاعده کلی، هیچ آمادگی خاصی لازم نیست، اما برای اطمینان با متخصص خود مشورت کنید. این روش با دستگاه کیوسوئیچ به خودی خود بدون درد است، اگرچه برخی افراد می‌گویند که در طول درمان احساس سوزش خفیفی می‌کنند. اکثر مردم بلافاصله پس از آن احساس خوبی دارند. شایع‌ترین عارضه جانبی قرمزی خفیف است که معمولاً در عرض یک روز فروکش می‌کند. متخصص احتمالاً استفاده از محصولات ملایم و ضد آفتاب را پس از درمان توصیه می‌کند.
احتمالاً بعد از استفاده یک بار کربن تراپی با دستگاه کیوسوئیچ، متوجه بهبودی خواهید شد که پوست را لایه‌برداری می‌کند و منافذ را باز می‌کند تا بلافاصله روشن‌تر و شفاف‌تر به نظر برسد. نتایج شما ممکن است به مرور زمان بهبود یابد زیرا پوست شما کلاژن و الاستین بیشتری تولید می‌کند.‌ متخصصان اغلب لایه‌برداری‌های لیزری کربنی با دستگاه کیوسوئیچ را برای حداکثر اثربخشی پیشنهاد می‌کنند. اغلب چهار تا شش جلسه با فاصله چند هفته. متخصص شما می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که به چه تعداد درمان نیاز دارید.
به طور خلاصه، لیزر کربن تراپی یا کیوسوییچ (Q_Switch) به وسیله‌ی تاباندن اشعه مخصوص به پوست که سبب شکستن رنگدانه‌های مولد کک و مک به اجزای کوچکتر می‌شود. پس از شکسته شدن رنگدانه‌های پوست به اجزای کوچکتر، این اجزا توسط جریان خون شناسایی شده و توسط سلول‌های خاصی که در خون وجود دارند جذب و دفع می‌گردند.

کربن تراپی با لیزر چگونه انجام می شود؟

لایه‌برداری با لیزر کربن با استفاده از یک لایه نازک کربن روی سطح پوست کار می‌کند. هنگامی که ماسک کربن روی صورت قرار گرفت، یک لیزر Q-Switched به آن ناحیه هدایت می‌شود. ذرات کربن سموم و روغن‌های اضافی روی پوست را جذب می‌کنند و انرژی لیزر به رنگ سیاه کربن جذب می‌شود. انرژی لیزر کربن را منفجر می‌کند. این ذرات کربن درحال انفجار، پوست مرده را که در منافذ و دیواره‌های داخلی منافذ ایجاد می‌شود، از بین می‌برند. تولید همزمان انرژی حرارتی باعث تحریک سنتز کلاژن جدید و ایجاد ظاهری سالم برای صورت می‌شود. ساختار پوست به وضوح تقویت می‌شود و منافذ بزرگ‌شده تمیز و پاک می‌شوند. لایه‌برداری لیزری کربنی معمولاً شامل مراحل زیر است.
لوسیون کربن: ابتدا متخصص یک کرم تیره رنگ با محتوای کربن بالا را روی پوست شما قرار می‌دهد. لوسیون یک درمان لایه‌برداری است که به آماده‌سازی پوست برای مراحل بعدی کمک می‌کند. چند دقیقه با آن روی صورتتان می‌نشینید تا خشک شود. همانطور که لوسیون خشک می‌شود، با روغن و سایر آلاینده‌ها روی سطح پوست شما پیوند می‌یابد.
لیزر گرم کننده: بستگی به نوع پوست شما، متخصص ممکن است با یک نوع لیزر برای گرم کردن پوست شروع کند. آنها لیزر را روی صورت شما می‌گذرانند، که کربن موجود در لوسیون را گرم می‌کند و باعث جذب ناخالصی‌های روی پوست شما می‌شود.
لیزر پالسی: مرحله آخر لیزر پالسی است که متخصص از آن برای تجزیه کربن استفاده می‌کند. لیزر ذرات کربن و هرگونه چربی، سلول مرده پوست، باکتری یا سایر ناخالصی‌های صورت شما را از بین می‌برد. گرمای حاصل از این فرآیند همچنین نشان‌دهنده یک پاسخ درمانی در پوست شما است. که تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند تا پوست شما سفت‌تر به نظر برسد.
 
از آنجایی که کربن تراپی با لیزر یک روش ملایم است، قبل از درمان نیازی به کرم بی‌حس کننده نخواهید داشت.

کربن تراپی با لیزر چه چیزی را درمان می کند؟

لایه‌برداری لیزر کربنی برای درمان آکنه موثر است. کل فرآیند برای از بین بردن چربی، چرک صورت و باکتری‌ها در منافذ، که اغلب از علل آکنه هستند، کار می‌کند. متخصصان متوجه می‌شوند که می‌تواند آکنه‌های موجود را از بین ببرد و از بروز جوش‌های جدید برای هفته‌ها یا ماه‌ها جلوگیری کند. ممکن است برای مشاهده اثرات روی آکنه به درمان‌های متعددی نیاز داشته‌باشید. این درمان غیر تحریک کننده است، بنابراین پوست ملتهب را در طول درمان بدتر نمی‌کند. می‌توانید در صورت لزوم لایه‌برداری لیزر کربنی را بدون عوارض منفی تکرار کنید.‌
علاوه بر درمان آکنه، کربن تراپی با لیزر این موارد را از بین می‌برد:
  • علائم پیری زودرس
  • رنگ، تن و بافت کدر
  • خطوط ظریف و چین و چروک
  • پوست چرب
  • نقاط تاریک
  • اسکارهای خفیف آکنه

مزایای کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ

مزایای این روش، آن را به گزینه‌ای محبوب برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند رنگ چهره خود را بهبود بخشند. لایه برداری با لیزر کربن رنگ ناهموار پوست، کدر شدن پوست، احتقان پوست و رنگدانه‌هایی که به دلیل آسیب نور خورشید، التهاب، تغییرات هورمونی، آکنه و واکنش به برخی داروها ایجاد می‌شود را درمان می‌کند. لایه برداری لیزر کربن آخرین نوآوری برای ارائه نتایج طولانی مدت است.

  • بدون درد
  • کاهش التهاب
  • تحریک کلاژن
  • سرعت بالای این روش
  • از بین بردن چربی و سبوم بیش از حد
  • پالایش و به حداقل رساندن منافذ بزرگ شده
  • بهبود بی‌نظمی رنگدانه و دیسکرومی
  • نرم کردن خطوط ریز سطحی
  • بهبود آکنه و اریتم بعد از آکنه
  • مشاهده نتایج بلافاصله پس از انجام کربن تراپی با لیزر
  • بدون ایجاد عوارض و اینکه هیچ التهاب، قرمزی، یا تورم و مراقبت خاصی، به جز پرهیز از آفتاب، نیاز ندارد.

هم اکنون می‌توانید جهت کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ، با متخصصان کلینیک بهزیار در ارتباط باشید.

خواندن متن بیشتر بستن متن

نمونه کارهای کربن تراپی با لیزر بهزیار قزوین