مطب زیبایی و درمانی
خدمات زیبایی بهزیار

لیفت با نخ

درباره لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ یک عمل زیبایی است که یک جایگزین کم تهاجمی برای جراحی لیفت صورت ارائه می دهد. لیفت با نخ ادعا می کند که پوست شما را با قرار دادن نخ لیفتینگ در صورت شما سفت می‌کند و سپس با سفت کردن نخ، پوست شما را به سمت بالا می کشد، نخ‌های لیفت معمولا خاردار بوده و هدف آن بالا بردن و کانتورینگ صورت یا بدن شماست. البته می‌توان گفت لیفت با نخ کلینیک بهزیار با داشتن بهترین دکتر لیفت صورت در قزوین  از با تجربه‌ترین‌ها در این استان است. با ما همراه باشید تا هر یک از این خدمات را برای شما شرح دهیم.

لیفت بینی با نخ

همانطور که در بالا گفته شد لیفت بینی هم مانند دیگر نقاط صورت یک روش غیر جراحی است که نسب به جراحی عوارض بسیار کمی دارد. در واقع برای لیفت بینی با نخ نیازی به بیهوشی نیست و متخصص با زدن کمی بی‌حسی کار شما را کمتر از 30 دقیقه انجام می‌دهد. به همین دلیل هزینه‌های لیفت بینی با نخ از عمل جراحی کمتر است. همانطور که در قبل گفتیم لیفت بینی نیاز به بیهوشی ندارد و یک تکنیک کم خطر است ولی نیاز است بدانید که لیفت بینی با نخ مانند عمل جراحی دائم نیست و با گذشت زمان نیاز به ترمیم دارد.

زمان ترمیم در هر فردی متفاوت است و نیاز به بررسی پزشک دارد. در واقع این تکنیک برای افرادی مناسب است که در تیغه بینی خود دچار قوز و برجستگی هستند، حتی کسانی که بعد از عمل جراحی از تغییرات بینی خود ناراضی هستند می‌توانند از تکنیک لیفت بینی با نخ برای اصلاح بینی خود استفاده کنند. کلینیک بهزیار یکی از موارد با تجربه در زمینه لیفت بینی در قزوین است. کلینیک بهزیار یکی از موارد با تجربه در زمینه لیفت بینی در قزوین است.

لیفت ابرو با نخ

این تکنیک مانند روش‌های دیگر لیفت با نخ فقط با بی‌حسی انجام می‌شود و نیازی به بیهوشی ندارد پس اگر نگران عوارض بعد از بیهوشی هستید می‌توانید از تکنیک لیفت ابرو با نخ استفاده کنید. در واقع در این روش اول پزشک نقاط ورود و خروج نخ را روی صورت شما علامت‌گذاری می‌کند بعد با تجهیزات و وسایل مخصوص، نخ را از زیر پوست شما رد می‌کند و ناحیه مورد نظر را می‌کشد. به دلیل افزایش سن، سبک زندگی نامناسب و یا شل شدن پوست امکان دارد ابروهای شما حالت طبیعی‌اش را از دست بدهد و حالت افتاده به پلک شما بدهد پس استفاده از لیفت ابرو با نخ باعث زیبایی و جوانی بیشتر چهره شما می‌شود.

ماندگاری این تکنیک بستگی به مراجعه کننده دارد. همانطور که مشخص است اگر به توصیه‌های پزشک دقیق عمل کنید ماندگاری کار شما بالا می‌رود ولی لازم است بدانید این کار نیاز به ترمیم دارد و دائمی نیست. برای اطلاع دقیق از ماندگاری لیفت ابرو با نخ باید از پزشک درخواست مشاوره کنید زیرا همانطور که گفتیم این موضوعات به افرادی که مراجعه می‌کنند بستگی دارد. می‌توان گفت یکی از بهترین‌ها در زمینه لیفت ابرو با نخ در قزوین کلینیک بهزیار است. می‌توان گفت یکی از بهترین‌ها در زمینه لیفت ابرو با نخ در قزوین کلینیک بهزیار است.

لیفت شقیقه با نخ

این تکنیک یک روش بدون جراحی است. در واقع متخصص ناحیه‌ی مورد نیاز را بی حس می‌کند و کار لیفت را انجام می‌دهد پس همانطور که در بالا هم گفتیم لازم نیس نگران عوارض بیهوشی باشید. بعد از گذشت زمان و افزایش سن امکان دارد پوست شما شل شود و حالت چهره شما تغییر کند.

برای رفع این مشکل می‌توانید از لیفت شقیقه با نخ که یک روش کم عوارض و کم خطر است استفاده کنید. تکنیک لیفت شقیقه با نخ در واقع باعث خوش حالت شدن ابرو و چشم شما می‌شود. ماندگاری و هزینه‌ی آن هم مانند روش‌هایی است که در بالا گفته شد. کلینیک بهزیار با امکانات و تجربه‌ای که دارد از معروف‌ترین‌ها در زمینه لیفت شقیقه در قزوین است. کلینیک بهزیار با امکانات و تجربه‌ای که دارد از معروف‌ترین‌ها در زمینه لیفت شقیقه در قزوین است.

لیفت گونه با نخ

این تکنیک هم مانند روش‌های لیفت نخ که در بالا توضیح دادیم برای افرادی مناسب است که به دلایلی مانند افزایش سن، شل شدگی پوست و یا سبک زندگی نامناسب گونه‌هایشان افتاده است. در واقع متخصص با استفاده از این تکنیک می‌تواند گونه‌های شما کشیده کند و پوست شما را شاداب و جوان‌تر نشان دهد. حتی شما می‌توانید برای زیباتر و برجسته‌تر شدن گونه خود از روش تزریق ژل در کنار این تکنیک استفاده کنید. این روش هم کم خطر و کم عوارض است ولی دائمی نیست و نیاز به ترمیم دارد. تمامی این‌ها بستگی به فردی که مراجعه می‌کند دارد به همین دلیل بهتر است قبل از تصمیم‌گیری با پزشک متخصص مشورت کنید تا بتوانید تصمیم درست بگیرید. 

لیفت با نخ در قزوین

همانطور که در بالا توضیح دادیم روش لیفت با نخ در واقع کم خطر و کم عوارض است و نیازی به بیهوشی شما ندارد. این موارد در صورتی می‌تواند درست باشد که زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. اگر زیر نظر یک فرد بی‌تجربه انجام شود باعث آسیب‌هایی می‌شود که به سختی قابل جبران است.شما برای انجام لیفت با نخ در قزوین می‌توانید به کلینیک زیبایی بهزیار مراجعه کنید تا بهترین دکتر لیفت صورت در قزوین با نخ بتواند بدون عوارض انجام دهد. تمامی روش‌های بالا در این کلینیک که یکی از با تجربه‌ترین‌ها در زمینه لیفت صورت در قزوین است انجام می‌شود. در ادامه می‌توانید نمونه کارهای لیفت با نخ کلینیک زیبایی بهزیار را مشاهده کنید.

خواندن متن بیشتر بستن متن